მუსიკოლოგიის დოქტორი, ასოცირებული პროფესორი

1990 წელს დაამთავრა ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის მუსიკისმცოდნეობის ფაკულტეტი.
2010 წელს დაიცვა სადოქტორო დისერტაცია თემაზე: „რვახმის სისტემა ქართულ საეკლესიო გალობაში“ და მიენიჭა მუსიკოლოგიის დოქტორის ხარისხი.
1988-1998 წლებში იყო ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის ხალხური შემოქმედების კათედრის მეცნიერ-თანამშრომელი,  ხოლო 1998 წლიდან არის ხალხური შემოქმედების კათედრის მოწვეული სპეციალისტი. 1988-2017 წლებში იყო თბილისის ანჩისხატის ტაძრის გუნდის მგალობელი, ხოლო 2017 წლიდან დღემდე არის ამავე გუნდის ხელმძღვანელი. 1998-2006 წლებში მუშაობდა საქართველოს პარლამენტის ეროვნულ ბიბლიოთეკის  მუსიკალურ-აუდიოვიზუალური ცენტრის უფროსად, ხოლო 2006 წლიდან დღემდე არის ეროვნული ბიბლიოთეკის სანოტო და აუდიოვიზუალური გამოცემებით მომსახურების განყოფილების უფროსი. 2008 წლიდან დღემდე მუშაობს გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გალობის უნივერსიტეტში.

  1. ქართული საეკლესიო გალობის ბუნებისათვის, „ხელოვნება“,№10, თბილისი, 1991.
  2. ქართული სამგალობლო სკოლები და ტრადიციები, თბილისი, 2002.
  3. აღმოსავლეთ საქართველოს სამგალობლო ტრადიციის შესახებ , ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, თბილისი, 2004.
  4. ქართული გალობა „თერთმეტი მარგალიტი“, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის ტრადიციული მრავალხმიანობის კვლევის ცენტრი, თბილისი, 2004.
  5. ქართული ხალხური სიმღერები ანჩისხატის გუნდის რეპეერტუარიდან, თბილისი, 2005.
  6. შესვლადი ქართულ საეკლესიო გალობაში, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, თბილისი, 2006.
  7. რვახმის სისტემის სტრუქტურული თავისებურებები ქართულ გალობაში, კავკასიის მაცნე, თბილისი, 2006.
  8. ქართული საეკლესიო გალობა, შემოქმედის სკოლა, არტემ ერქომაიშვილის ჩანაწერების მიხედვით, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, თბილისი, 2006.
  9. არატიპური ელემენტები ქართულ ხალხურ სიმღერაში, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, თბილისი, 2008.
  10. „უსიტყვო“ მრავალხმიანობა ქართულ ტრადიციულ მუსიკაში, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, თბილისი, 2010.
  11. Similarities and Differences in the Georgian Chant School Traditionc Theory and Practice. Proceedings of the Fourth International Conference on Ortodox Church Music University of Joensuu Finland, 2011.
  12. ოთარ ჩიჯავაძის მიერ დატოვებული ერთი ხელნაწერის შესახებ (წიგნში: ოთარ ჩიჯავაძე 90), ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, თბილისი, 2011.
  13. საგალობლები სანოტო ხელნაწერთა არქივიდან, სვეტიცხოვლის სკოლა, (თანაავტორი ზ. წერეთელი), ტ.I, საქართველოს ფოლკლორის ეროვნული ცენტრი, თბილისი, 2012.
  14. ქართული საგალობლების ხელნაწერთა აღწერილობა და ანბანური კატალოგი, წმ. ფილიმონ მგალობლის (ქორიძე) და წმ. ექვთიმე აღმსარებლის (კერესელიძე) სანოტო ხელნაწერების მიხედვით (თანაავტორები: ვ. გვახარია, ნ. რაზმაძე), თბილისი, 2013.
  15. ქართული სამგალობლო სკოლები და რვახმის სისტემა, საქართველოს საპატრიარქოს გალობის ცენტრი, თბილისი, 2014.
  16. ქართული გალობის ქრონიკა 1861-1921 წლების პერიოდიკაში, საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, თბილისი, 2015.
  17. Concerning Polyphony in Georgian Chanting, Musicology Today Musicology Journal of the national University of Music Bucharest, 2015.
  18. ქართული ხალხური სიმღერების ნოტირების საწყისებთან, გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XI საერთაშორისო ფესტივალი სამეცნიერო კონფერენცია:ფოლკლორული და საეკლესიო მუსიკის საკითხები, ბათუმი: ბათუმის ხელოვნების სახელმწ. სასწავლო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2016.
  19. ქართული ხალხური სიმღერა „ჩვენ მშვიდობა“. 1907-2005 წლებში ჩაწერილი 40 რჩეული ნიმუში, სანოტო კრებული, აუდიოდისკით, 2022.
  20. ქართული გალობა – საუკუნეთა სიღრმიდან დღემდე, ელექტრონულ ჟურნალში „ქართული ფოლკლორი“ #1 https://geofolk.ge/ka/article/qartuli-galoba–saukuneta-sighrmidan-dghemde/56, 2022.
  21. საარქივო მასალა, მისი კვლევისა და საშემსრულებლო სივრცეში გაცოცხლების დინამიკა – ანზორ ერქომაიშვილის სახელობის ფოლკლორის სახელმწიფო ცენტრისა და თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის ტრადიციული მრავალხმიანობის საერთაშორისო ცენტრის ერთობლივი პროექტის „ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობა: თანამედროვე ტენდენციები და განვითარების პერსპექტივები“-ს ფარგლებში, 2022.
  22. Multiplicity of the Neumes in the ‘Iadgari’ of Mikael Modrekili, Anzor Erkomaishvili and Contemporary Trends in the Study of Traditional and Sacred Georgian Music. Cambridge Scholars Publishing, 2023.