ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, პროფესორი, პრორექტორი

1993 წელს დაამთავრა ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის მუსიკისმცოდნეობის ფაკულტეტი, ხოლო 1997 წელს — კომპოზიციისა და მუსიკისმცოდნეობის ფაკულტეტის ასპირანტურა მუსიკის თეორიის სპეციალობით.
1997 წელს საქართველოს შოთა რუსთაველის სახელობის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო ინსტიტუტში დაიცვა დისერტაცია თემაზე: „საღვთო ლიტურგია ღვთისმსახურების ქართულ პრაქტიკაში (მუსიკალურ-ლიტურგიკული ასპექტი)“ და მიენიჭა ხელოვნებათმცოდნეობის მეცნიერებათა კანდიდატის ხარისხი.

1997 წლიდან მუშაობს ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიაში შემდეგ თანამდებობებზე: 1997-1999წწ. — მუსიკის თეორიის კათედრის მეცნიერ-თანამშრომელი; 2000-2005წწ. — მუსიკის თეორიის კათედრის მასწავლებელი; 2001-2005წწ. — უფროსი მასწავლებელი; 2005 წელს აირჩიეს დოცენტის თანამდებობაზე; ამავე წლიდან არის ასოცირებული პროფესორი. 2005-2013 წწ. — ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსის მოადგილე, ხოლო 2013 წლიდან — სამსახურის უფროსი; 2011 წლიდან დღემდე არის ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის აკრედიტაციის ექსპერტი, ხოლო 2020-2021 წლებში იყო უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის საბჭოს წევრი;  2014-2019 წლებში იყო გიორგი მთაწმინდელის სახელობის საეკლესიო გალობის უმაღლესი სასწავლებლის საეკლესიო მუსიკოლოგიის კათედრის გამგე. 2019 წლიდან 2024 წლის 2 სექტემბრამდე იყო გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გალობის უნივერსიტეტის დეკანი, 2024 წლის 2 სექტემბრიდან კი ამავე უნივერსიტეტის პრორექტორია. 2021 წლიდან იკავებს პროფესორის აკადემიურ თანამდებობას.

გამოქვეყნებული პუბლიკაციები:

  1. .მართლმადიდებელთა ლიტურგია და კათოლიკური მესა, საერთო და განმასხვავებელი ნიშნები, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 1994.
  2. ქართული მართლმადიდებლური ლიტურგიის კომპოზიციური თავისებურებანი, საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის მოამბე, №3, თბილისი, 1997.
  3. „დილოგის პრონციპი“ ღვთისმსახურებაში, მისი როლი, ფუნქციები ლიტურგიაში, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 1997.
  4. „ჟამისწირვის რიტუალში მონაწილე მრევლისა და მგალობელთა ფუნქციების შესახებ, „საქართველოს საპატრიარქო“, №1, თბილისი, 1998.
  5. წმინდა ძღვნისშეწირვის რიტუალის მუსიკალური მხარე აღმოსავლურ და დასავლურ საღვთისმსახურო პრაქტიკაში, „ხელოვნება“,№3, თბილისი, 1998.
  6. ლიტურგიის საგალობელთა სტრუქტურული და ინტონაციური თავისებურებანი (XIX საუკუნის ბოლოს შესრულებული სანოტო ჩანაწერების მიხედვით), მუსიკის თეორიის კათედრის დაარსების 60 წლისთავისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენციის მასალები, თბილისი, 1998.
  7. გალობა და მისი როლი ქრისტიანულ საღვთისმსახურო რიტუალებში, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის დაარსების 80 წლისთავისადმი მიძღვნილი ახალგაზრდა მეცნიერთა კონფერენციის მასალები, თბილისი, 1999.
  8. მუსიკისა და სიტყვის ურთიერთობის პრობლემისათვის ქართულ საგალობლებში (ტროპარის IV ხმის საგალობელთა მაგალითზე), ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 2000.
  9. „ქართული საეკლესიო საგალობელი — ქრისტიანული კულტურის თვითმყოფადი ნაწილი, „ქრისტიანობა და კულტურის ისტორიის პრობლემები“, კონფერენციის მასალები, თბილისი, 2000.
  10. ქართული გალობის ისტორიიდან, „საქართველოს საპატრიარქო“, №4, თბილისი, 2001.
  11. სადღესასწაულო ტროპარი და მისი კომპოზიციური თავისებურებები, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 2001.
  12. მართლმადიდებლური ლიტურგიისა და კათოლიკური მესის მუსიკალური კომპოზიციის თავისებურებანი (შედარებითი ანალიზი), სასულიერო და საერო მუსიკის მრავალხმიანობის პრობლემები, ქრისტეშობის 2000 და საქართველოს სახელმწიფოებრიობის 3000 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის მასალები, თბილისი, 2001.
  13. ქართული საგალობელი ზოგადქრისტიანული და ეროვნული კულტურის ჭრილში, „ქართული საეკლესიო გალობა, ერი და ტრადიცია“, სამეცნიერო კონფერენციის მასალები, თბილისი, 2001.
  14. XVII-XVIII საუკუნეების ქართულ ხელნაწერებში დაცული ჭრელთა ნუსხები, „რწმენა და ცოდნა“, თბილისი, 2001-2002.
  15. ჭრელის სისტემა ქართულ სამგალობლო პრაქტიკაში (თანაავტორი მ. ანდრიაძე), ტრადიციული მრავალხმიანობის პირველი საერთაშორისო სიმპოზიუმის მასალები, თბილისი, 2002.
  16. ჭრელისა და ნევმური სისტემის ურთიერთმიმართების საკითხისათვის, ტრადიციული მრავალხმიანობის მეორე საერთაშორისო სიმპოზიუმის მასალები, თბილისი, 2004.
  17. რვა ხმის სისტემა ჭრელთა ნუსხებში, „ქრისტიანობა ჩვენს ცხოვრებაში: წარსული, აწმყო და მომავალი“, მეორე საერთაშორისო სიმპოზიუმის მასალები, თბილისი, 2005.
  18. Система „Чрели“ в церковном пении, Scientific review, issue 88, vol. 2. Early music-contemporary outlook. Collection of articles. Kyiv, 2007.
  19. კილო-მოდუსები ქართულ საეკლესიო საგალობლებში, ტრადიციული მრავალხმიანობის მეოთხე საერთაშორისო სიმპოზიუმის მასალები, თბილისი, 2010.
  20. ქართული საეკლესიო გალობა, როგორც ქრისტიანული კულტურის თვითმყოფადი ტრადიცია, „ცხოვრება ტურიზმის გზით – ქვეყნები, ისტორია, კულტურული ტურიზმი“, საერთაშორისო კონფერენციის მასალები, თბილისი, 2010.
  21. მოდალური აზროვნების თავისებურებების გამოვლენა ქართულ საგალობლებში, ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 2013.
  22. Georgian ecclesiastical chanting as the original tradition of the Christian culture. International conference materials -“Life by tourism way- countries, history, cultural tourism “, Tbilisi, Apolon Kutateladze Tbilisi State Academy of Fine Arts, 2013.
  23. „ფორმაქმნადობის პრინციპები და მუსიკალურ ფორმათა ტიპოლოგია ქართულ საეკლესიო საგალობლებში“. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კულტურა და ხელოვნება: ტრადიცია და თანამედროვეობა“. კონფერენციის მასალები. ხელოვნების უნივერსიტეტის გამომცემლობა,
    ბათუმი, 2014.
  24. ქართული გალობის ქრონიკა 1861- 1921 წლების პერიოდიკაში. კადმოსი. ჰუმანიტარულ კვლევათა ჟურნალი N. 7, 2015 წ.
  25. „შუაღამისანი“-ს შესრულების თავისებურებები ქართულ საღვთისმსახურო ტრადიციაში. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია – „ხალხური და საეკლესიო მუსიკის საშემსრულებლო პრობლემები. სამეცნიერო კონფერენციის მასალები. ბათუმის ხელოვნების სასწავლო სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. ბათუმი, 2015.
  26. მუსიკალური ქსოვილის ორგანიზების ზოგიერთი პრინციპის შესახებ ქართულ საეკლესიო გალობაში. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კულტურა და ხელოვნება: კვლევა და მართვა“. კონფერენციის მასალები. ხელოვნების უნივერსიტეტის გამომცემლობა. ბათუმი, 2015.
  27. სამგალობლო ტერმინთა განმარტებითი ელექტრონული ლექსიკონი (თანაავტორი დ. შუღლიაშვილი). თსკ. თბილისი. 2015.
  28. მრავალხმიანობის „მელოსური“ ტიპი დასავლეთ და აღმოსავლეთ საქარისტიანოს ზოგიერთი მუსიკალური ტრადიციის მაგალითზე. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია – „ხალხური და საეკლესიო მუსიკის საშემსრულებლო პრობლემები. მასალები. ბათუმი ხელოვნების სასწავლო სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. ბათუმი, 2016.
  29. მანანა ანდრიაძის სამეცნიერო-კვლევითი და სამეცნიერო-პედაგოგიური მოღვაწეობის დანატოვარი. კრებულში – საეკლესიო და თეორიული მუსიკოლოგიის აქტუალური პრობლემები. თსკ. თბილისი. 2016.
  30. The 8th International Symposium of Traditional Polyphony. კადმოსი. ჰუმანიტარულ კვლევათა ჟურნალი N. 8, 2016.
  31. The Georgian Hymnody (ქართული ჰიმნოგრაფია). The Canterbury Dictionary of Hymnology (თანაავტორი ე. ონიანი) 2016.
  32. The Role and Function of a cantus firmus in the Church Polyphony . Karadeniz Technical University State Conservatory, 2nd International Music and dance Studies Symposium “Memory and Cultural Heritage”. Matterials. 2017.
  33. “Melos” concept of polyphony and forms of its revealing in old Georgian professional music . ელექტრონული სამეცნიერო ჟურნალი: მუსიკისმცოდნეობა და კულტუროლოგია, No.2 (16), 2017.
  34. მოდალობის, იმპროვიზაციულობის და ვარიანტულობის მიმართება ქართულ საეკლესიო საგალობლებში. II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კულტურა დახელოვნება: კვლევა და მართვა“. კონფერენციის მასალები. ხელოვნების უნივერსიტეტის გამომცემლობა. ბათუმი, 2017.
  35. „ჭრელთა ნუსხა“ – მუსიკალური დამწერლობის ორიგინალური სისტემა / “Chreli” -The Original System of Musical Writing. კვლევები ქართული საეკლესიო გალობის შესახებ. ვარშავა. PWN. 2018 (ორენოვანი – ქართულ-ინგლისური).
  36. ქართული გალობა. წინასიტყვაობა. შუა საუკუნეების ქართული გალობა. რჩეული საგალობლები. PWN, 2018.
  37. მუსიკალური სისტემა ქართულ საეკლესიო საგალობლებსა და ხალხურ სიმღერებში. ტრადიციული მრავალხმიანობის მეცხრე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, მოხსენებების კრებული. თბილისი, 2018.
  38. ქართული საეკლესიო მუსიკის თეორიული საფუძვლები. ლექციები. 2018.
  39. ხმათა ფუნქციები და როლი ქართული საეკლესიო საგალობლების მრავალხმიანობის ფორმირებაში (გვ. 447–458). ტრადიციული მრავალხმიანობის მერვე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, მოხსენებები, 26–30 სექტემბერი, 2016, თბილისი, საქართველო, © 2018.
  40. კილოს განსაზღვრის პრობლემა მოდალურ სისტემაში – ქართული საეკლესიო საგალობლების მაგალითზე. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია- „კულტურა და ხელოვნება თანამედროვეობის კონტექსტში“. კონფერენციის მასალები. ბათუმი, 2019.
  41. შუა საუკუნეების ქართული და ევროპული საეკლესიო მუსიკა (კილოური სისტემა და მისი ევოლუცია). XX საუკუნის ხელოვნება. ევროპა და ქართული კულტურა. თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. ISBN 978-9941-9706-4-1 (ტომი X), 2020.
  42. „შიომღვიმის“ ტიპიკონში დაცული სამგალობლო ტერმინებისა და გალობის ფორმების შესახებ. ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის საკითხები, სამეცნიერო კონფერენციის მოხსენებების კრებული (გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის მე-15 საერთაშორისო ფესტივალი). ISBN 978-9941-9519-1-6 , ბათუმის ხელოვნების უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2020.
  43. Revealing of National Identity in Liturgical Music (At the Example of Georgian Ecclesiastical Chant); Etnološko-antropološke sveske . Issue 31. Belgrade, 2020.
  44. Some Peculiarities of the Musical System of Georgian Ecclesiastical Chanting; წიგნში – Music – The Cultural Bridge. Essence, Contexts, References. The Karol Lipiński Academy of Music in Wrocław. Edited by Aleksandra Pijarowska et al. © Copyright by the Karol Lipiński Academy of Music in Wrocław, 2021 ISBN 978–83–65473–23–3.
  45. სასულიერო მუსიკის ჟანრული მოდელების ტრანსფორმაცია ახალ ქართულ პროფესიულ მუსიკაში. კრებულში – ზაქარია ფალიაშვილი 150 წლისთავისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენციის მოხსენებების კრებული (თანაავტორი მ. ნადარეიშვილი) 2021.
  46. სამგალობლო ტერმინთა განმარტებითი ელექტრონული ლექსიკონი (თანაავტორი დ. შუღლიაშვილი), 2021.
  47. მუსიკალური ერთიანობის საკითხი ლიტურგიის ციკლში (ქართული სამგალობლო ტრადიციის მაგალითზე). კრებულში – კულტურა და ხელოვნება თანამედროვეობის კონტექსტში. ბათუმი. 2021.
  48. ქართველი ქალების ადგილი და როლი საეკლესიო გალობის ისტორიაში/Georgian Women’s Role in the History of Georgian Chanting Tradition. კრებულში – „ხელოვნებისა და მედიის კვლევების საერთაშორისო კრებული ქალი და ხელოვნება“ #2(12)“ 2022.
  49. ქართველი ქალები და ქართული ლიტურგიკული გალობა / Georgian Women and Georgian Liturgical Chant. კრებულში – ქალთა როლი იუნესკოს მიერ აღიარებულ ევროპულ ტრადიციულ სასიმღერო პრაქტიკებში/Women’s Role in UNESCO-Recognized European Traditional Singing Practices.
    Tbilisi. 2022.
  50. ევქარისტიული კანონის მოდალური სტრუქტურები ქართულ გალობაში (აღმოსავლეთისა და დასავლეთის საქრისტიანოს ადგილობრივი სამგალობლო ტრადიციების კონტექსტში). კრებულში – კონსერვატორიის ტრადიციული მრავალხმიანობის კვლევის ცენტრი. ტრადიციული
    მრავალხმიანობის მეათე საერთაშორისო სიმპოზიუმი. მოხსენებები. თსკ. თბილისი. 2022.
  51. ქრესტომათია ჰარმონიაში (თანაავტორები ივ. ჟღენტი, მ. ნადარეიშვილი), 2022.
  52. მონოგრაფია – ქართული გალობის ჭრელები/ The Ornamented Chreli Chants in Georgian Chanting, გიორგი მთაწმინდელის სახ. გალობის უნივერსიტეტი. თბილისი, 2022.
  53. ქრესტომათია ჰარმონიაში (თანაავტორები ივ. ჟღენტი, მ. ნადარეიშვილი). თსკ. თბილისი. 2022.
  54. ინსტიტუციების როლი ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობის დაცვა-შენარჩუნებაში. კრებულში: ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობა: თანამედროვე ტენდენციები და განვითარების პერსპექტივები. 2023. იბეჭდება.
  55. Mnemonic formulas – The Main Organizer of the Musical System in the Georgian Chanting Tradition. Anzor Erkomaishvili and Historical Trends in Study of Georgian Traditional and Sacred Music. Cambridge Scholars Publishing. 2023.
  1.  მუსიკის თეორიის კათედრის დაარსების 60 წლისთავისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი, 1998.
  2.  ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის დაარსების 80 წლისთავისადმი მიძღვნილი ახალგაზრდა მეცნიერთა კონფერენცია, თბილისი, 1999.
  3. გ. ორჯონიკიძის დაბადების 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენცია „მუსიკა კულტურის კონტექსტში“, თბილისი, 1999.
  4. ქრისტეშობის 2000 და საქართველოს სახელმწიფოებრიობის 3000 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი, 2001.
  5. „ქრისტიანობა და კულტურის ისტორიის პრობლემები“, ი. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი, 2001.
  6.  ქართული საეკლესიო გალობა, ერი და ტრადიცია — პრობლემები“, ი. ჯავახიშვილის სახელობის ისტორიისა და ეთნოლოგიის ინსტიტუტის სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი, 2001.
  7.  საქართველოს პროფესორ-მასწავლებელთა VIII რესპუბლიკური სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი, 2001.
  8.  ტრადიციული მრავალხმიანობის პირველი საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი, 2002.
  9.  ტრადიციული მრავალხმიანობის მეორე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი, 2004წ.
  10.  ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის სამეცნიერო კონფერენცია „ქართული გალობის ერთი საუკუნე (1801-1921), თბილისი, 2005.
  11.  „ქრისტიანობა ჩვენს ცხოვრებაში: წარსული, აწმყო და მომავალი“, მეორე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი, 2005.
  12.  ტრადიციული მრავალხმიანობის მეოთხე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი, 2008.
  13.  დ. ვოზნესენსკის ხსოვნისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო კონფერენცია „ძველებური მუსიკა – თანამედროვე ხედვა“, უკრაინა, 2008.
  14.  ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის V საერთაშორისო ფესტივალი, ბათუმი, 2009.
  15.  „ცხოვრება ტურიზმის გზით – ქვეყნები, ისტორია, კულტურული ტურიზმი“, საერთაშორისო კონფერენცია, თბილისი, 2010.
  16.  ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის მუსიკის თეორიის კათედრის კონფერენცია, თბილისი, 2012.
  17.  ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის VII საერთაშორისო ფესტივალი, ბათუმი, 2012.
  18.  ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის კონფერენცია „საეკლესიო გალობა – ტრადიცია, კანონიკა, შემსრულებლობა“, თბილისი, 2013.
  19. გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის VIII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმი, ხელოვნების უნივერსიტეტი,მუსიკის ფაკულტეტი, 2013.
  20. 42-nd Medieval and Renaissance Music International Conference, ბირმინგემი, Birmingham university, 2014.
  21. პროფ. მანანა ანდრიაძის ხსოვნისადმი მიძღვნილი, თსკ-ის მუსიკის თეორიისა და საეკლესიო მუსიკის მიმართულებების ერთობლივი სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი სახელმწიფო კონსერვატორია, 2014.
  22. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კულტურა და ხელოვნება: ტრადიცია და თანამედროვეობა“, ბათუმი ხელოვნების უნივერისტეტი, 2014.
  23. რესპუბლიკური მეთოდური კონფერენცია „მუსიკოლოგიური დისციპლინების სწავლების მეთოდოლოგია”, თბილისი, სახელმწიფო კონსერვატორია, 2014.
  24. თბილისის საერთაშორისო მუსიკოლოგიური კონფერენცია „მუსიკალური იდენტობა და კულტურათა გზაჯვარედინი“, თბილისი, სახელმწიფო კონსერვატორია, 2015.
  25.  საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია – „ხალხური და საეკლესიო მუსიკის საშემსრულებლო პრობლემები. ბათუმის ხელოვნების სასწავლო სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 2015.
  26.  საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კულტურა და ხელოვნება: კვლევა და მართვა“. ბათუმი, 2015.
  27. პროფ. მანანა ანდრიაძის ხსოვნისადმი მიძღვნილი, თსკ-ის მუსიკის თეორიისა და საეკლესიო მუსიკის მიმართულებებებისა და გიორგი მთაწმინდელის სახ. გალობის უნივერსიტეტის ერთობლივი სამეცნიერო კონფერენცია, თბილისი, სახელმწიფო კონსერვატორია, 2015.
  28. Annual International conference – The Medieval and Renaissance music conference. 2015. ბრიუსელი, ლუვენის უნივერსიტეტი. 2015.
  29. გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის X საერთაშორისო ფესტივალი. სამეცნიერო კონფერენცია ხალხური და საეკლესიო მუსიკის პრობლემები, ბათუმის ხელოვნების უნივერსიტეტი,მუსიკის ფაკულტეტი, 2015.
  30. საღვთისმეტყველო კონფერენცია -„აღდგომისა დღე არს განვბრწყინდებოდეთ“, თბილისი, საპატრიარქოს ახალგაზრდული ცენტრი, 2016.
  31. პროფ. მანანა ანდრიაძის ხსოვნისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენცია „საეკლესიო და თეორიული მუსიკოლოგიის პრობლემები“, თბილისი, სახელმწიფო კონსერვატორია, 2016.
  32. Annual International conference – The Medieval and Renaissance Music Conference. 2016. Sheffield, შეფილდი, დიდი ბრიტანეთი, University of Sheffield, 2016.
  33. ტრადიციული მრავალხმიანობის მერვე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი, სახელმწიფო კონსერვატორია, 2016.
  34. International conference on Orthodox Church Music “Ars Nova East and West”, პრაღა, ჩარლის უნივერსიტეტი , 2016.
  35. Karadeniz Technical University State Conservatory, 2nd International Music and dance Studies Symposium “Memory and Cultural Heritage”, ტრაბზონი, შავი ზღვის ტექნ.უნივერს. კონსერვატორია, 2016.
  36. გიორგი გარაყანიძის სახ. ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XI საერთაშორისო ფესტივალი, ბათუმი, ხელოვნების უნივერსიტეტი, მუსიკის ფაკულტეტი, 2016.
  37. თბილისის II საერთაშორისო მუსიკოლოგიური კონფერენცია “თანამედროვე მუსიკოლოგიის გამოწვევები და პერსპექტივები“, თბილისი, სახელმწიფო კონსერვატორია, 2017.
  38. Annual International conference – The Medieval and Renaissance Music Conference. 2017. Prague. Institute of Musicology, Faculty of Arts, Charles University. 2017.
  39. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია “კულტურა და ხელოვნება: ტრადიცია და თანამედროვეობა”, ბათუმი, ხელოვნების უნივერსიტეტი, 2017.
  40.  ტრადიციული მრავალხმიანობის მეცხრე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი, 2018 წ.
  41. გიორგი გარაყანიძის სახ. ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XIII საერთაშორისო ფესტივალი, ბათუმი, ხელოვნების უნივერსიტეტი, 2018.
  42. პროფ. მანანა ანდრიაძის ხსოვნისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენცია „საეკლესიო და თეორიული მუსიკოლოგიის პრობლემები“, თბილისი, სახ. კონსერვატორია, 2018.
  43. Annual International conference – The Medieval and Renaissance Music Conference. 2018. Dublin, Maynooth University, 2018.
  44.  საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია- „კულტურა და ხელოვნება თანამედროვეობის კონტექსტში“. ბათუმი, 2019 წ.
  45. International conference Modality in Music (6th-7th March), ლოძი (პოლონეთი ) მუსიკის აკადემია, 2019.
  46. ტრადიციული მრავალხმიანობის მეცხრე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი. თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, 2019.
  47. გიორგი გარაყანიძის სახ. ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XIV საერთაშორისო ფესტივალი, ბათუმი. ხელოვნების უნივერსიტეტი, 2019.
  48. მე-8 საერთაშორისო მუსიკოლოგიური კონფერენცია მუსიკალური და კულტურული ოსმოსი ბალკანებში”, ბუქარესტი. ბუქარესტის მუსიკის აკადემია, 2019.
  49. “მუსიკა და მეცნიერება” – საერთაშორისო სიმპოზიუმი 17-19 აპრილი. სტამბული, სტამბულის ტექნიკური უნივერსიტეტი, 2019.
  50. ხელოვნების მკვლევართა მე-12 სამეცნიერო კონფერენცია – ევროპა და ქართული კულტურა, თბილისი. შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს უნივერსიტეტი, 2019.
  51. თბილისის მესამე საერთაშორისო მუსიკოლოგიური კონფერენცია ,,მუსიკოლოგია საზღვრებით და საზღვრებს გარეშე”. 2-3 მაისი .თბილისი. თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია, 2019.
  52. შუა საუკუნეებისა და აღორძინების მუსიკის საერთაშორისო კონფერენცია MEDREN 2019, შვეიცარია. ბაზელი. ბაზელის მუსიკის აკადემია, 2019.
  53. გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XV საერთაშორისო ფესტივალი, ბათუმი, ონლაინ პლათფორმა, 2020.
  54. საერთაშორისო ონლაინ კონფერენცია „Music – the Cultural Bridge“. Essence, Contexts, References. პოლონეთის აკადემიური გაცვლების ეროვნული სააგენტო – NAWA, ვროცლავის მუსიკის აკადემია. ონლაინ პლათფორმა, 2020.
  55. ედინბურგის შუა საუკუნეებისა და რენესანსის მუსიკის ყოველწლიური საერთაშორისო კონფერენცია 2020- Virtual Med-Ren, ედინბურგის უნივერსიტეტი.ონლაინ პლათფორმა, 2020.
  56. ხელოვნების მკვლევართა XIII საერთაშორისო ონლაინ კონფერენცია – ხელოვნება და თანამედროვეობა, თბილისი. შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს უნივერსიტეტი, 2020.
  57. რესპუბლიკური მეთოდური კონფერენცია, თბილისი. ონლაინ, 2020.
  58. ტრადიციული მრავალხმიანობის კვლევის მე-10 საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისი. ონლაინ, 2020.
  59. საქართველოს ეროვნული არქივის დაარსებიდან 100 და მეფე ერეკლე II-ის დაბადებიდან 300 წლის იუბილეებისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო კონფერენცია – „არქივთმცოდნეობა, წყაროთმცოდნეობა – ტენდენციები და გამოწვევები, თბილისი. ონლაინ, 2020.
  60. თბილისის მე-4 საერთაშორისო მუსიკოლოგიური კონფერენცია „ეროვნული და ინტერნაციონალური მუსიკაში“, თბილისი. ონლაინ, 2021.
  61. ხელოვნების მკვლევართა XV საერთაშორისო კონფერენცია – „კულტურა და გლობალური გამოწვევები“, საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ონლაინ, 2021.
  62. პროფესორ შალვა ასლანიშვილის დაბადებიდან 125 წლის იუბილესადმი მიძღვნილი კონფერენცია, თბილისის სახ.კონსერვატორია, ონლაინ, 2021.
  63. ზაქარია ფალიაშვილის 150 წლი იუბილესადმი მიძღვნილი სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის ხელოვნების უნივერისტეტი, 2021.
  64. პროფესორ მანანა ანდრიაძის დაბადებიდან  70 წლის იუბილესადმი მიძღვნილი კონფერენცია, თბილისის სახ. კონსერვატორია, ონლაინ, 2021.
  65. გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XVI საერთაშორისო ფესტივალი. სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის ხელოვნების უნივერსიტეტი, 2021.
  66. „თაობათა ცვლა“ თეორიული კონფერენცია – 2022, ქუთაისი. ზ. ფალიაშვილის სახ. N2 სამუსიკო სკოლა, 2022.
  67. V საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კულტურა და ხელოვნება თანამედროვეობის კონტექსტში“, ბათუმის ხელოვნების უნივერსიტეტი, 2022.
  68. გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XVII საერთაშორისო ფესტივალი და კონფერენცია, ბათუმის ხელოვნების უნივერისტეტი, 2022.
  69. 50th Medieval and Renaissance International Music Conference –Med-Ren 2022. Uppsala, 2022.
  70. თსკ ტრადიციული მრავალხმიანობის კვლევის საერთაშორისო ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრადიციული მრავალხმიანობის XI საერთაშორისო სიმპოზიუმი, თბილისის სახ. კონსერვატორია, 2022.
  71. გიორგი გარაყანიძის სახელობის ფოლკლორული და სასულიერო მუსიკის ბათუმის XVIII საერთაშორისო ფესტივალი და კონფერენცია, ბათუმის ხელოვნების უნივერისტეტი. 2023
  72. „ეროვნული თეორიული კონფერენცია – თაობათა ცვლა“. 2023. ქუთაისი. ზ. ფალიაშვილის სახ. N2 სამუსიკო სკოლა, 2023.
  73. თბილისის მეხუთე საერთაშორისო მუსიკოლოგიური კონფერენცია „ინტერდისციპლინური პერსპექტივები მუსიკოლოგიაში“, თბილისის სახ. კონსერვატორია, 2023.
  74. თემატური შეხვედრები მუსიკის თეორიის პრობლემებზე. თბილისის სახ. კონსერვატორია. მუსიკის თეორიისა და საეკლესიო მუსიკის მიმართულებები, თბილისის სახ. კონსერვატორია, 2023.
  75. საერთაშორისო კონფერენცია – 51st Medieval and Renaissance Music Conference. Munich, 2023.